Deskundig advies

Bezorgen in heel Nederland & België

Afhalen in Amersfoort mogelijk

Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Afhalen, verzenden & retourneren

Afhalen, verzenden & retourneren


Wil je jouw bestelling afhalen?

Je kunt jouw bestelling kosteloos afhalen bij ons op locatie in Amersfoort. 

Als je jouw bestelling plaatst op onze website, dan nemen wij telefonisch contact met je op om te vragen wanneer je dit wilt afhalen (vaak kan dit dezelfde dag nog).
Wij zorgen dat jouw bestelling klaar ligt op de afgesproken dag. 

Je kunt jouw bestelling binnen onze openingstijden afhalen. 

Openingstijden:

Maandag  08:00 - 17:00
Dinsdag  08:00 - 17:00
Woensdag  08:00 - 17:00
Donderdag  08:00 - 17:00
Vrijdag  08:00 - 17:00
Zaterdag  08:00 - 12:00


Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.

U bent uiteraard ook welkom om een bestelling te plaatsen bij ons aan de balie. 

Wil je liever jouw bestelling laten afleveren op locatie?

Houthandel Bos heeft de bezorging van jouw bestelling in eigen beheer. Hierdoor zijn wij zeer flexibel en kunnen wij op korte termijn leveren. Wij hebben 95% van onze producten op voorraad. Indien niet voorradig is dit binnen enkele dagen aanwezig in onze vestiging te Amersfoort.

Bezorgkosten

Bij het bestellen rekent de calculator de verzendkosten automatisch uit nadat het verzendadres is ingevuld. 

Hoe werkt de bezorging?

-    Nadat je de bestelling hebt geplaatst dan krijg je van ons een bevestigingsmail.
-    Betaal bij voorkeur met IDEAL voor een snellere levering van jouw bestelling en geen betaalkosten. Zorg in geval van vooruitbetaling per bank dat jouw order tijdig binnen is bij ons, onder vermelding van het ordernummer. Let op, na ontvangst van jouw vooruitbetaling, nemen wij de order in behandeling.
-    Zorg dat je bereikbaar bent op het door jouw gegeven telefoonnummer. 
-    Wij zullen telefonisch contact met je opnemen om een bezorgmoment in te plannen.
-    Een dag van te voren wordt het tijdstip van bezorging doorgegeven door onze planner.
-    Wij leveren de bestelling tot aan de stoep. heb je een voorkeur dat de bestelling op een andere plek gelost moet worden, dan dien je dit ter plekke met de chauffeur te overleggen. Eventuele schades etc. die hierdoor uit ontstaan is op eigen risico. 
-    Indien er bij het afleveradres een milieu zone geldt m.b.t. uitstoot van uitlaatgassen dan moet je dit vooraf laten weten. Wij passen het transport hierop aan.
-    Indien jouw bestelling afgeleverd moet worden op de Waddeneilanden dan leveren wij tot aan de veerboot.
-    Jij controleert samen met de chauffeur de bestelling. Is de bestelling compleet, dan teken je hiervoor. Je bent hierna zelf verantwoordelijk voor de bestelling.  
-    Indien je niet in staat bent om de goederen zelf in ontvangst te nemen, dan wordt hierbij aangenomen dat de levering akkoord is, evt. reclamatie binnen 48 uur.

Geen notitie laten maken?

Nadat je hebt getekend bent je zelf verantwoordelijk voor jouw bestelling. Indien je verzuimd hebt een notitie te laten maken op de afteken bon en later alsnog een beschadiging ontdekt valt dit onder jouw eigen verantwoordelijkheid. 


Retourneren

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons (Houthandel Bos, Amersfoortsestraat 23a, 3821 CA Amersfoort - Nederland, info@bos-hout.nl, Telefoon: + 31 033-3036582) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van de terugzending komen voor jouw rekening. Tevens bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
- producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;

Marieke Klantenservice Houthandel Bos Amersfoort

Kitty - Klantenservice

Heb je vragen? Ik help je graag verder!

Gespecialiseerd in overkappingen, schutting en vlonder.

Geef ons gerust een belletje

033 - 303 65 82

E-mailadres

info@bos-hout.nl

Zakelijke klant?

Bekijk het aanbod

Ben jij een klusser, hovenier, timmerman of aannemer en ben je op zoek naar een betrouwbare leverancier voor hout- en bouwmaterialen

Switch naar zakelijk

Deskundig advies

Bezorgen in heel Nederland & België

Afhalen in Amersfoort mogelijk

Up to date blijven?
Ontvang het laatste nieuws, speciale acties en meer:

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen